ale kben blij dat ge toch een oplossing hebt gevonden voor de tankdop.
1999 - Peugeot 306 - Marty
Moderator: P-unit
@ Rebelish:
hier foto'kes van hoe de pug erbij staat:

hier nog een kleine update gekocht op RW:

maar zou eens een nieuw moeten halen, want er zat wat lucht onder en met die naar buiten te duwen is sticker vervormd, zoals je mss kan zien op de foto
straks de velgjes halen bij mijn meetje, zodat deze al klaarstaan voor de bandjes erop te trekken
hier foto'kes van hoe de pug erbij staat:

hier nog een kleine update gekocht op RW:

maar zou eens een nieuw moeten halen, want er zat wat lucht onder en met die naar buiten te duwen is sticker vervormd, zoals je mss kan zien op de foto
straks de velgjes halen bij mijn meetje, zodat deze al klaarstaan voor de bandjes erop te trekken
Voila, mij vandaag al wa beziggehouden met de boutjes in de velgen te slaan ...
De achterste 2 zijn al klaar en van de voorste is er al 1 gedaan, de andere is voor morgen.
Enkel bij de ene voorste moet ik 1tje terug uitboren, omdat deze afgebroken is, but no big worries :p
Pic's or it didn't happen ahja:

Ik zou ze eens kunnen passen op mijn ma haar Clio als ik wil, die staat er juist naast, maar ik denk dat da iets te breed gaat uitkomen
)
De achterste 2 zijn al klaar en van de voorste is er al 1 gedaan, de andere is voor morgen.
Enkel bij de ene voorste moet ik 1tje terug uitboren, omdat deze afgebroken is, but no big worries :p
Pic's or it didn't happen ahja:

Ik zou ze eens kunnen passen op mijn ma haar Clio als ik wil, die staat er juist naast, maar ik denk dat da iets te breed gaat uitkomen
Zal da wel is moeten laten nakijken denk ik, want heb nu 17 inch 7j breed en da schuurt bij putjes of bulten op de weg. Ik kan niemand meepakken achteraan want dan schuurt het constant. Dus groter dan dat gaat mss moeilijk worden.
Btw Marty, kga dees ff verder zetten in velgen en ophanging, om u topic ni te vervuilen
Btw Marty, kga dees ff verder zetten in velgen en ophanging, om u topic ni te vervuilen
[img]http://i140.photobucket.com/albums/r27/Pug106rallye/signature-1.png[/img]
-
Freaky Freeky
@ everybody: merci voor de goeie commentaren
@ Freaky: ja, kweet het, vanaf da pug klaar is schaf ik mij nen nieuwen aan ze man
Vandaag de deuren en koffer gestoken en de bumper eens gepast, ik vind de kont nu SUPER =p~ , al zeg ik het zelf
Hier zijn de pic's (ja, nog altijd in black vs. white ja
)
) )

what an ass
@ Freaky: ja, kweet het, vanaf da pug klaar is schaf ik mij nen nieuwen aan ze man
Vandaag de deuren en koffer gestoken en de bumper eens gepast, ik vind de kont nu SUPER =p~ , al zeg ik het zelf
Hier zijn de pic's (ja, nog altijd in black vs. white ja

what an ass