1992 - Peugeot 205 Dixie - Jethro
Moderator: P-unit
-
205tunerke
Laat maar iets weten, twas in ruil voor die velgen zeker?
Als ik eindelijk spacers heb liggen die klaar voor u Hans
Vandaag mijn pookknop terug vastgezet, mijn stuurkap terug beginnen monteren, tape over de verstralers (die toch niet aangesloten zijn) en een stickertje op de achterruit

De kippengaas in de voorbumper ga ik ook eens terug moeten zwart spuiten

En zo zou het er moeten uitzien met de achterste velgen gemonteerd

Als ik eindelijk spacers heb liggen die klaar voor u Hans
Vandaag mijn pookknop terug vastgezet, mijn stuurkap terug beginnen monteren, tape over de verstralers (die toch niet aangesloten zijn) en een stickertje op de achterruit

De kippengaas in de voorbumper ga ik ook eens terug moeten zwart spuiten

En zo zou het er moeten uitzien met de achterste velgen gemonteerd

@205tunerke: Bedankt, khoop het beste.
En twas weer een plezant namidagske
Achterste velgen gemonteerd + spacer, en kmoet zeggen, ze staan er boem op (kleur komt niet echt uit op foto)

Verder heeft Seune (in complete monteursoutfit), zoals hierboven vermeld, de ganse ontsteking vervangen, maar bij gebrek aan startkabels niet kunnen testen.
Op het einde kwam mijn nonkel nog af met startkabels, maar Seune was net weg en alles was al ingepakt etc.

En twas weer een plezant namidagske
Achterste velgen gemonteerd + spacer, en kmoet zeggen, ze staan er boem op (kleur komt niet echt uit op foto)

Verder heeft Seune (in complete monteursoutfit), zoals hierboven vermeld, de ganse ontsteking vervangen, maar bij gebrek aan startkabels niet kunnen testen.
Op het einde kwam mijn nonkel nog af met startkabels, maar Seune was net weg en alles was al ingepakt etc.