Pagina 2 van 14
Geplaatst: do 14 jan 2010, 21:19
door Big-J
Jonges jonges waarom had ik zo een antwoord verwacht
Ge kunt het draaien en keren gelijk ge wilt, Duitsers en Japanners hebben nog altijd een betere reputatie qua betrouwbaarheid en dergelijke meer.
Dus wat doen de mensen, ze geven liever 30.000 euro aan ne BMW of nen Audi of ne Honda of ne Subaru of ne..... dan aan ne Peugeot of ne Renault of ne Citroën...
Geplaatst: do 14 jan 2010, 21:25
door _Tom_
betere reputatie? mss 20 jaar geleden.
elk merk speelt samen met een ander. dus zoveel verschil is er helemaal niet.
peugeot heeft toch ook ne mitsubishi, is toch ook ne jap. en heeft de afwerking van niks!
Geplaatst: do 14 jan 2010, 21:37
door Dragoon
toch hangt et pug logo er op é
wrm is ne 106 meer waard dan ne saxo? tis toch dezelfden auto?
right, merk en rep vooral
*edit: en wa big-j zegt is oa de reden da er zo weinig 607's en 407coupés enzo verkocht zijn, vo die prijs hebt ge iet met 'meer status'
Geplaatst: do 14 jan 2010, 21:43
door _Tom_
ben ik het niet mee eens.
voor die prijs hebt ge bij ne duits veeeeeel minder opties
maar tis weer een eindeloze discussie.
peugeot heeft in mijn ogen meer uitstraling dan zo ne saaie duitser.
mss best terug on topic gaan

Geplaatst: do 14 jan 2010, 21:45
door Dragoon
tgaat ni over een eigen mening ma over hoe 9/10 van de mensen het ziet
kunne wij ni aan doen dat die achterlijk zijn

Geplaatst: do 14 jan 2010, 22:16
door jurgen_s
met dank aan dat imago rijd ik nu rond met een 607
en als ik 'nen duits' eens laat meerijden lacht hij groen: amai dat ook al standaard, en zo'n comfortabele zetels, blahblahblah

Geplaatst: do 14 jan 2010, 22:42
door Gtiler
hoe ge draait of keert e mensen
ELKE WAGEN HEEFT WEL IETS VAN EEN ANDER MERK
En hoe de lijn eruit ziet is maar "bijzaak", natuurlijk het oog wilt ook wat.
Maar heb liever een deftige en propere wagen dan een wagen met goede looks , maar met ne slechte motor
En tegenwoordig de prijzen zoveel verschillen ze ni van elkaar se.

Geplaatst: do 14 jan 2010, 22:44
door jurgen_s
prijzen verschillen inderdaad niet zoveel, tot ge er de optielijst bijhaald
dan kost die andere auto plots het dubbele of meer...
Geplaatst: vr 15 jan 2010, 12:27
door Gtiler
@flappy das waar maar had het over een standaard wagen
als ge de optie bv bij audi ofzo vergelijkt met peugeot
dan is bij audi idd het duurste
Geplaatst: vr 15 jan 2010, 12:31
door Joske
Wat Flappy wil zeggen is dat wat bij de duitsers opties zijn heel dikwijls bij Peugeot al standaard gemonteerd is.
(En dan bekijk ik zijne 607 tegen mijne gebuur zijn A6)
Geplaatst: za 16 jan 2010, 09:33
door Gtiler
aah oke
verkeerd begrepen dan

Geplaatst: wo 20 jan 2010, 14:43
door Joske
[u]Autoweek.nl[/u] schreef:De Peugeot 508 staat steeds harder te trappelen om het estafettestokje van de op z’n laatste benen lopende 407 over te nemen. Het Franse merk onderwerpt de nieuweling uiteraard ook aan wintertests, met als gevolg dat onze fotograaf de laatste verrichtingen keurig kon vastleggen.
We weten al dat de auto in ieder geval niet 408 gaat heten; Peugeot heeft die naam gereserveerd voor een ’308-met-kont’ op de Chinese markt. PSA-topman Philippe Varin heeft bevestigd dat de auto 508 gaat heten, een naam waarmee Peugeot aan wil geven dat de auto hoger in de markt komt te staan dan de 407. Stiekem hoopt Peugeot ook dat bezitters van een 607 hun auto inruilen op een 508.
Peugeots nieuweling is op deze foto’s nog flink ingepakt. Maar wie deze site de afgelopen tijd in de gaten heeft gehouden, weet dat onder al het plastic een auto schuilgaat die trekken heeft van de fraaie SR1 Concept. Die liet Peugeot ons onlangs in St.Denis zien, op de Autosalon van Parijs kan heel de wereld kennismaken met deze concept-car. De SR1 is vooral een voorbode van de 508, maar ook de rest van het toekomstige Peugeot-gamma wordt qua design door deze cabriolet beïnvloed.
Het motorenpalet gaat flink op de schop: de oude benzinemotoren verdwijnen en maken plaats voor compacte turbomotoren. Ook debuteert de nieuwe generatie e-Hdi turbodiesels in de 508. Deze diesels hebben profiteren niet alleen van de laatste dieseltechnologie, ze hebben ook een start-/stopsysteem om het verbruik verder te beperken.
Hybrid4
De belangrijkste innovatie is toch wel de Hybrid4-technologie. Deze dieselhybride techniek debuteert volgend jaar in de 3008, maar vindt ook z’n weg naar de 508. In de 3008 bijt een aandrijflijn met een vermogen van 200 pk het spits af, en het ligt voor de hand dat ook de 508 hierover de beschikking krijgt. Bij de Hybrid4-techniek drijft een verbrandingsmotor de voorwielen aan en springt een elektromotor op de achterwielen bij in het geval van gripverlies. Ook puur elektrisch rijden is mogelijk.
De SR1 Concept -toch de voorbode van de 508- profiteert zelfs van een Hybrid4-aandrijflijn met een vermogen van 313 pk. Wie weet krijgt de topversie van de 508 wel de beschikking over zo’n combinatie van een 1,6-liter THP benzinemotor en een elektromotor. Al is de wens hier de vader van de gedachte, want Peugeot heeft niets over de eventuele komst van zo’n sterk topmodel verteld.
Peugeot onthult de definitieve 508 op de Autosalon van Parijs in oktober. Begin 2011 komt de auto bij de dealers te staan. De 508 neemt het dan op tegen de nieuwe Passat, de Insignia, de Mondeo, de Avensis en al die andere auto’s in het D-segment. Maar ook iets hoger geplaatste auto’s als de Volvo S60 staan dus op het menu.

Geplaatst: di 16 feb 2010, 20:53
door Axel
Geplaatst: di 16 feb 2010, 21:01
door rallye_driver
Dat ziet er netjes uit. de leeuw met naam van het merk van voor in de gril is mooi.
Van achter lijkt de auto wat op een 7 serie?
Grz
Geplaatst: di 16 feb 2010, 23:07
door Gtiler
vind de lichten echt ferm gedaan
