2008 - Peugeot 308 1.6 hdi premium - Lander
Moderator: P-unit
Re: 2008 - Peugeot 308 1.6 hdi premium - Lander
Yep dat zijn ze..
ik vond er spijtig genoeg geen op een zilvergrijze.. 
Binnenkort wel [emoji12]
net een order geplaatst bij Mister-Auto
-Pollenfilter
-Oliefilter
-Luchtfilter
-brandstoffilter
-Ruitenwissers
-Remblokken
-remschijven
binnenkort de auto eens verwennen
-Pollenfilter
-Oliefilter
-Luchtfilter
-brandstoffilter
-Ruitenwissers
-Remblokken
-remschijven
binnenkort de auto eens verwennen
-
peugeot-gek
- Pug Driver
Goed onderhoud loont zich achteraf dubbel. 
Ik hoop het...

Morgen eens wat werken...
Veel plezier ermee. Mij (en mijn lichtelijk autistisch trekje
) stoort er maar 1 ding: 4 filters bestellen, 4 verschillende merken geleverd...
Ik wil je trouwens niet bang maken, maar met Bosch remschijven hadden wij opmerkelijk meer garantieaanvragen, Brembo geeft merkelijk minder problemen.
Ik wil je trouwens niet bang maken, maar met Bosch remschijven hadden wij opmerkelijk meer garantieaanvragen, Brembo geeft merkelijk minder problemen.
Tja nochtans allemaal hetzelfde merk op de site (en de stickers op de doos) [emoji6]. Behalve de oliefilter.
De volgende keer worden het trouwens iets duurdere merken.
Ik ben voor het voor mij bekendste merk gegaan van remmen, plus er was net wat korting op. Maar het zal alleszins beter zijn dan dit:

Maar soit.
Alle filtertjes en olie zijn vervangen.
Ik moet zeggen dat het verschil al voelbaar is.
Alleen die remmen is nt gelukt bij gebrek aan een torx maatje 60 of 65. Op een andere manier geprobeerd maar de remblokhoudera zaten te vast. Morgen om doppen met die maat en dan komt het goed.
Met dank aan Jones voor het gebruik van de infrastructuur en het eigenlijke werk! [emoji14] [emoji6]
De volgende keer worden het trouwens iets duurdere merken.
Ik ben voor het voor mij bekendste merk gegaan van remmen, plus er was net wat korting op. Maar het zal alleszins beter zijn dan dit:

Maar soit.
Alle filtertjes en olie zijn vervangen.
Ik moet zeggen dat het verschil al voelbaar is.
Alleen die remmen is nt gelukt bij gebrek aan een torx maatje 60 of 65. Op een andere manier geprobeerd maar de remblokhoudera zaten te vast. Morgen om doppen met die maat en dan komt het goed.
Met dank aan Jones voor het gebruik van de infrastructuur en het eigenlijke werk! [emoji14] [emoji6]
-
PUG(z)OT
- Pug Driver
- Contacteer:
torx 55, en idd, die zitten goed vast, wringijzer met een buisje op van een halve meter en je draait ze zo los 
De remschijven en blokjes zijn vervangen, we kunnen terug deftig stoppen
Ook heb ik in afwachting van de velgen, die kapotte lelijke, nt meer te redden plastieken wieldoppen weggesmeten!
Voorlopig zitten de centerkapjes erop die ik gekocht had voor de 305, is wel nt dezelfde leeuw, maar bon...

Ook heb ik in afwachting van de velgen, die kapotte lelijke, nt meer te redden plastieken wieldoppen weggesmeten!
Voorlopig zitten de centerkapjes erop die ik gekocht had voor de 305, is wel nt dezelfde leeuw, maar bon...

cool retrodetail! 
Vandaag me een paar uur in het zonneke met de auto beziggehouden. Nog wat trimrestorer op de zwarte delen, vanbinnen met goed produkt even gepoetst enz...

Met tips van Jonas de motorruimte eens aangepakt, amai mijnen amai, precies nieuw
thx Jonas

Met tips van Jonas de motorruimte eens aangepakt, amai mijnen amai, precies nieuw
thx Jonas
Samen met de grote broer.