Pagina 5 van 22
Geplaatst: za 23 jan 2010, 23:49
door KrisKe
thx mannen;
bwa 1.5cm moet hem toch nog zakken ze, nu ligt hem op hulpveer hoogte

Geplaatst: zo 24 jan 2010, 08:29
door twoofive
goede aankoop maat!
is ferm zo

Geplaatst: zo 24 jan 2010, 09:56
door KrisKe
thx man,
ik heb er wel lang over moeten nadenken voor ik echt volledig akkoord was met mezelf,... voor den blauwe te vervangen...
albij al heb ik er snel eentje gevonden

Geplaatst: di 26 jan 2010, 23:13
door KrisKe
morgen is gaan horen voor hulpveren van mad,
zodak hem toch iets naar boven kan krijgen

Geplaatst: wo 27 jan 2010, 20:36
door David406
vandaag den break is gaan bezien int echt en ziet er goe uit..
tevens ook wa fotokes genomen..
(als ge erop klikt worden ze groot
)


mvg
David
ps: Kriske kon me houde...

Geplaatst: wo 27 jan 2010, 21:08
door Erwin
2 ferm 406 en

Geplaatst: wo 27 jan 2010, 21:17
door 308
hij zag er goed uit daar straks lekker plat
is een ferm zicht als ge op u af komt
grts andy
Geplaatst: do 28 jan 2010, 20:52
door 205tunerke
hij ligt proper maatje
thumbs up
Geplaatst: ma 01 feb 2010, 17:43
door KrisKe
den eerste en ineens den laatste downdate is een feit
hulpveren gestoken
resultaat:
hij is een cmke of 2a3gestegen,
wielkast =>naaf eerst 28.5
wielkast =>naar nu: 31a32
MAAR ik heb hem nog wel niet volgetankt gezien
dus ik hoop da hem dan nog ne cm terug zakt, ik vind het nu geen zicht meer

Geplaatst: ma 01 feb 2010, 17:55
door Joske
Hoe kan in hemelsnaam de afstand tussen de band en de naaf veranderen door hulpveren te steken?
Ik ken helemaal niks van automechanica ofzo daarom dat ik het vraag.

Geplaatst: ma 01 feb 2010, 18:03
door KrisKe
auto die te diep ligt
=>alsof de auto geladen is
hulpveer die te lang is
=>dus duwen ze hem omhoog
dan duwen de hulpveren hem omhoog he
weggligging is in ieder geval niet veranderd
en als ik de veer opspan, gaat hem 2a3cm ongeveer de lucht in me zen poep

(dus span je de veren nog harder op)
Geplaatst: ma 01 feb 2010, 18:03
door happy
khad het gezegd he Kriske
@oske,die hulperen ontlasten de veren van een verlaagde wagen en duwen naargelang je ze opspant de wagen iets omhoog
KvH was rapper

Geplaatst: ma 01 feb 2010, 18:06
door KrisKe
is zeer gemakkelijk in gebruik dat wel,
maar spijtig da hem 1a2cm te hoog terug ligt,
achja, das ook omda ik den auto lager heb gezien
en hem nog niet getankt is geweest sinds de veren deronder zitten
en de veren zich nog moeten zetten natuurlijk

Geplaatst: ma 01 feb 2010, 18:06
door KrisKe
@hapster: ik ben altijd rapper,

Geplaatst: ma 01 feb 2010, 18:20
door Joske