Pagina 47 van 63

Geplaatst: za 02 mei 2009, 23:40
door Marty
nee, dat niet, maar ik denk dat je die 4-spaak bedoelt niet?

komt wel goed man :wink:

grtz

Geplaatst: zo 03 mei 2009, 09:57
door Joske
Persoonlijk zou ik toch voor 16" gaan hoor. Gaat volgens mij uw kassen veel mooier vullen. :wink:

Geplaatst: zo 03 mei 2009, 13:42
door dtm-driver
Vind dus totaal nix in 16 naar mijn goesting!
Auto kan vanvoor toch niet lager.
Demper slaat nu al dicht
Als ik ne 16er naar mijn goesting vind dan moet die achter ne cm omhoog anders rij ik stukken!
Dan nog vraag ik me af hoe die van voor gaat komen te staan...
Blijf met het dilemma aan de voorkant!!
En de wielboog aanpassen zie ik op moment nie zitten...

Geplaatst: ma 11 mei 2009, 11:12
door dtm-driver
Ga het opgeven...
Vind dus gene 16er naar mijn goesting!
Gaat nog lang blijven duren eer ik iets vind!
Ga morgen ofzo nog eens verder zoeken...

En nu ff iets anders...
Dit is dus mijn gedacht wat ik wou / zou / ga doen :lol: als de bbs weg zijn...

http://img24.imageshack.us/gal.php?g=work01.jpg
Foto's voor en na ook in 15ers

greetz

Geplaatst: ma 11 mei 2009, 12:14
door Fritzz
vet wiel man :shock: waar hebt ge dat nog gevonden...

waarom laat ge uw demper niet inkorten?? stukje ervan af slijpen en nieuwe draad op laten draaien... :wink:

Geplaatst: ma 11 mei 2009, 13:07
door dtm-driver
Vinden...een importeur ergens in nederland :?
Die kunt ge precies nog krijgen ( sommige varianten dan toch )

Is dat beetje te riskeren die demper afdraaien en draad bij tappen?
Waar kunt ge dat TEGOEI laten doen ?
Gaat de huls van de demper daar niet onder lijden?

Geplaatst: ma 11 mei 2009, 18:40
door Fritzz
ik denk dat 'm meer lijdt als 'm de hele tijd dichtslaat.
die stang is masief staal dus dat zal zo erg niet zijn denk ik.
Ik ben gene expert ma mijn gezond verstand zegt dat ne metaalbewerker dat wel kan fixen

Geplaatst: ma 11 mei 2009, 22:23
door dtm-driver
Dus als er hier iemand kan draaien en draad tappen altijd welkom...
Of ik zou eens op mijn oude school toevallig leraar praktijk moeten tegenkomen.... :roll:

Benieuwd als dit een oplossing gaat zijn.

Geplaatst: di 12 mei 2009, 17:53
door rallye_driver
Die "stang" laten afdraaien is allemaal goed en wel.
Ik heb mijn bedenkingen.

Kijk; die wat bereid is de demper een stuk korter te maken moet die "stang" kunnen klemmen, zoals vb in een schroefbank , niet?

Hoe gaat ge zo iets vast zetten want de "stang" wat afgedraaid moet worden moogt ge niet beschadigen want dan gaat u demper lekken.
Op de rest van de demper kunt ge die ook niet klemmen want dan pitst ge gewoon alles plat.

Ik bedoel maar als ge naar ne gewone metaal boer gaat, gaat die nog al lachen als ge tegen hem zegt dat de demper beschadigd is :roll:

Dus het is veel makkelijker met een oplossing te komen, dan de gevolgen te dragen als het niet lukt.

Hoop dat mijn uitleg wat duidelijk is...

Geplaatst: di 12 mei 2009, 18:56
door PUG(z)OT
das wel waar, k ben geen draai en frees wonder, maar ge zou en kunnen inspannen met het stuk dat je erna afslijpt, maar hoe je de huls zelf dan moet ondersteunen... :?

Geplaatst: vr 05 jun 2009, 23:15
door dtm-driver
Zo
Begin van het einde van de ellende :lol:
Alles kort gezegd, alles wat goedkoop is heeft een reden waarom het goedkoop is :lol:

Bij deze zit mijn rit van 4 uurtjes naar de noorderburen erop...
Zondag eens zien wat eraf gehaald moet/kan worden.
Anders zal het voor maandag zijn en dan in ene weg binnen gooie.
Dit zal het exterrieur hopelijk ten goede komen...
Meer hierover volgt :D

Geplaatst: vr 12 jun 2009, 15:45
door dtm-driver
RIMS FOR SALE

Ga er toch afstand van doen...
:oops:

Geplaatst: za 13 jun 2009, 12:49
door happy
PM!

Geplaatst: za 13 jun 2009, 14:06
door dtm-driver
pm terug

Geplaatst: zo 14 jun 2009, 11:23
door joffrey
goed verkoop :D