2008 - Peugeot 308 1.6 hdi premium - Lander
Moderator: P-unit
Re: 2008 - Peugeot 308 1.6 hdi premium - Lander
maar je kan toch maar enkel bij in het zicht zittende delen komen?
-
Donny
- Pug Driver
- Contacteer:
Nu binnenkort de velgen er nog eens onder.
met luchtdruk en spuitbusjes kan je in kleinere hoekjes komen807-508SW schreef:maar je kan toch maar enkel bij in het zicht zittende delen komen?
@ donny: idd, maar dan moet ik eens in lummen geraken
vandaag eindelijk eens bij de peugeot dealer geraakt,
even prijs gevraagd voor een afstandsbediening, die komt neer op 117 € alles in, dus sleutel + inlezen, ik ga het vrijdag laten doen.
Ook stond er een heel mooie 308 allure 2.0hdi 150 pk auto binnen... in het dark blue.
Tijdens het wachten vrijdag doe ik er een testritje mee
En vrijdag ook die velgjes eens oppikken in lummen
even prijs gevraagd voor een afstandsbediening, die komt neer op 117 € alles in, dus sleutel + inlezen, ik ga het vrijdag laten doen.
Ook stond er een heel mooie 308 allure 2.0hdi 150 pk auto binnen... in het dark blue.
Tijdens het wachten vrijdag doe ik er een testritje mee
En vrijdag ook die velgjes eens oppikken in lummen
die gaat verkocht zijn, gij zowel als diene 308 [emoji12]
Velgen opgehaald in Lummen...
Nice Nice...
Ook de afstandsbediening gaan ophalen. Amai wat een gemak.
De rit met die 308 was leuk... Had al met de 308 5d gereden en dus kende ik het zitten al een beetje.
Maar die motor [emoji46] [emoji46]
1 woord: zalig, alleen was de automaat wat aanpassen. Maar in sportknoppie trekt die lekker door.
Even laten bezinken, is een mooie deal maar hebben vorig jaar de c klasse gekocht, en in januari de 308. Mss toch maar wat wachten en binnen een paar jaar een mooie occasie met pano dak (zat er nt op). of hopen op een hagelstorm [emoji12]
Nice Nice...
Ook de afstandsbediening gaan ophalen. Amai wat een gemak.
De rit met die 308 was leuk... Had al met de 308 5d gereden en dus kende ik het zitten al een beetje.
Maar die motor [emoji46] [emoji46]
1 woord: zalig, alleen was de automaat wat aanpassen. Maar in sportknoppie trekt die lekker door.
Even laten bezinken, is een mooie deal maar hebben vorig jaar de c klasse gekocht, en in januari de 308. Mss toch maar wat wachten en binnen een paar jaar een mooie occasie met pano dak (zat er nt op). of hopen op een hagelstorm [emoji12]
Haha, daarom moogt ge nooit gaan testrijden als je geen andere gaat kopen.
Maakt ge uzelf helemaal blij met een dooi mus en dan moet je jezelf in de hand houden.
zo masochistisch ben ik niet aangelegd. 
Tja... Ik kan dat vrij goed onder controle houden... Als ge moet wachten tot uw auto klaar is, of met een mooi model rond snorren...
Zoveel zelfdiscipline heb ik helaas niet.
Dan zou ik nog 3 weken rondlopen als een klein kind: "hebbenhebbenhebbenhebben!!!" 
Als het een troost is Steven ... ik ken er nog zo ene
Hij heet Ken op hier op het forum plaatst hij berichten onder de naam GT'tje 
Heb je die C-klasse nieuw gekocht, Lander ?
Hoe beviel die testgereden 308 u qua binnenruimte, -afwerking en weggedrag tov. de Mercedes ?
Hoe beviel die testgereden 308 u qua binnenruimte, -afwerking en weggedrag tov. de Mercedes ?
Neeje via NNC... Dus was toen twee jaar oud maar wel nog stergarantie. Avantgarde uitvoering met command online, wegklapbare trekhaak... C200
Heb er echt kort in gereden en vooral op motor en versnellingsbak gelet.
Maar de eerste indruk is dat die zeker nt kleiner is. Hij is ook net iets snediger en rapper (150pk tov 136 + lager gewicht) dan de C.
Op eerste zicht is er met de afwerking geen voelbaar verschil. De auto had ook maar 14000 km.
Ja ik ben fan...
Heb er echt kort in gereden en vooral op motor en versnellingsbak gelet.
Maar de eerste indruk is dat die zeker nt kleiner is. Hij is ook net iets snediger en rapper (150pk tov 136 + lager gewicht) dan de C.
Op eerste zicht is er met de afwerking geen voelbaar verschil. De auto had ook maar 14000 km.
Ja ik ben fan...
ja die 308 zeker in SW uitvoering is 'n goeie & ook zeer mooie wagen, alleen vind ik 'm achterin wat krapper dan de 508 SW, qua beenruimte en op schouderhoogte
enfin die was vorig jaar mei nog niet uit, had ik op dit moment een auto gekozen was die zeker méé bekeken naast de 508 SW, omdat ik m'n firmawagen wegens het nog hebben van de 807 toch niet veel privé gebruik
zit vwb CO2 uitstoot van 'n bepaalde 1.6 HDi versie slechts op 85g (lagere maandbijdrage als firmawagen)
enfin die was vorig jaar mei nog niet uit, had ik op dit moment een auto gekozen was die zeker méé bekeken naast de 508 SW, omdat ik m'n firmawagen wegens het nog hebben van de 807 toch niet veel privé gebruik
zit vwb CO2 uitstoot van 'n bepaalde 1.6 HDi versie slechts op 85g (lagere maandbijdrage als firmawagen)
Lander, mooie wagen. Vergeet geen foto's met de velgen erop hè. Ik zie ernaar uit!
Aangename kennismaking!
Aangename kennismaking!

spot de mijne
het zeker voor het onzekere gepakt en beide autos binnengezet (moeilijk maar het ging) , niet zo positieve vooruitzichten hier qua weer.